x En utfärd Datum: 2011-12-19 Tid: 22:52:51

Idag körde jag en liten sväng i Skåne, en lite större sväng än vad jag hade planerat. Alltså, allt gick som en dans påväg till lägenheten där jag skulle hämta några (läs många) saker, hemfärden gick väl lite.. krokigare. Tillåt mig att presentera min alternativa lösning.

Blå prickar är vägen jag borde ha kört, röda prickar är vägen jag körde:





Jag har fortfarande inte installerat adobe här, därav de underbart vackra google-bilderna tillsammans med de underbart vackra paint-prickarna.
.........

Kommentarer
Postat av: sannas rum

HAHAHAHA ;p Det är så lätt att man gör det krångligt för sig när man själv sitter bakom ratten ;P



Sv; åh, ja visst är den? Men min pojkvän tyckte att den var för tjejig ):

2011-12-20 @ 08:04:46
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Dennis

haha, klockrent! :P Men alla kan ha en sådan dag ngngång!! x)

2011-12-20 @ 13:34:47
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0