x Malmövisit Datum: 2011-08-28 Tid: 19:00:50

Idag gjorde jag och mina föräldrar en liten dagsutflykt till Malmö för att kolla upp var högskolan och min blivande lägenhet ligger. Känns ganska bra att ha koll, så slipper jag stressa upp mig på torsdagsmorgonen. Ja, för då börjar jag alltså. Usch. Var tog sommarledigheten vägen?

Vi blev lite deppiga när vi tittade ut genom tågfönstret;



Men sen klarnade det nästan upp! Bevismaterial på att vi faktiskt var i Malmö;



Pappa tog en cool bild av mig framför en malmö-högskola-ingång;



Jag tog en cool bild av.. eh.. en annan ingång. Tittar ni riiiktigt noga ser ni att det hänger en båt i taket inne i byggnaden. Fråga mig inte. Hit ska jag i alla fall på torsdag;



Sen letade vi upp min lägenhet. Jag glömde dessvärre fota, så därför har jag snott en bild från nätet;



Sist men inte minst åkte vi hem. Tro det eller ej! Bevis;

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0