x Fem vis att undkomma en kamera på Datum: 2011-08-11 Tid: 23:21:54

Sitter och tittar igenom gamla bilder och fick syn på denna underbara bildserien där Frida gör allt för att undkomma Jacobs kamera. Eller ja, egentligen är det min kamera men Jacob har snott den. Tillfälligt då alltså. Titta och lär.









Sen ber Jacob mig att göra något kul. "Okej" säger jag, rufsar till håret och gör min flina-se-galen-ut-och-visa-dubbelhakan-min.



Okej, jag erkänner. Den där sista bilden visade jag bara för att Frida inte skulle kunna klaga på att jag la ut en massa bilder på henne. "Men jag la ut en störd bild på mig också!" ska jag försvara mig med. Smart va?

.........

Kommentarer
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Riktigt smart brud, den där Frida. Och du är ju väldigt stilig i dina dubbelhakor. ;3

2011-08-12 @ 12:46:53
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Frida

Alla har vi våra talanger ;D haha

2011-08-12 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0