x Bilder från förr Datum: 2011-08-14 Tid: 18:09:15

Plockade fram en pärm med gamla bilder som jag ritat, bläddrade igenom och skrattade. Eftersom att jag är snäll tänker jag nu dela med mig av några av dem.

Fyra år gammal visste jag redan hur man ritade en husbil. Jag verkar åtminstone ha varit väl medveten om att den var stor;



Sommaren -97, drygt fyra år gammal, kom jag med den här kreativa tolkningen av katter;



Sju år gammal får jag till den här söta elefanten;



Drygt åtta år gammal fortsätter jag trenden med förtjusande djurbilder (den som verkar hålla i sig än idag). Här en (köttätande?) ko;

.........

Kommentarer
Postat av: Ellen från Finland

Men vad söta. :'3

2011-08-14 @ 19:54:18
Postat av: Ida

Mamma kom på den briljanta idén att gå igenom några gamla buntar med papper idag. Buntar med gamla tekningar m.m av mig. Hon hittade en bok som jag har skrivit. Det är typ två meningar genom hela boken. Två låååånga meningar -.-

2011-08-14 @ 21:15:19
URL: http://caucia.bloggplatsen.se
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Ellen: Haha, visst är de? (;

2011-08-14 @ 22:22:27
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Haha åh, så vackra skapelser! :'3

Svar: Mensvärk kan vara underbart om man blir uppassad, det måste du väl ändå hålla med om? :>

Haha sötnos! Tur att den går över tillslut...

2011-08-14 @ 22:33:16
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0