x Bara för att jag älskar er Datum: 2011-08-12 Tid: 16:18:06

Ljudet är kasst, kvalitén blev usel, första bilden som visas är ju grymt snygg och dessutom lyckades jag ladda upp fel video först och nu vet jag inte hur man tar bort den. Meeeen, här har ni den, min första VIDEOBLOGG! Har fått ett par önskemål de senaste veckorna så jag tyckte det var värt ett försök. Faktiskt var det ganska roligt, men det kändes dumt att prata med sig själv och allt blev lite sådär konstigt tillgjort och udda. Men ni står säkert ut.. 



Sepian har jag förresten använt eftersom att min webbkamera annars gav mig gröna och lila nyanser i ansiktet. Sådär snyggt. Tidningen har jag i övrigt gjort tillsammans med Frida, det framkom inte riktigt i videon känner jag. ;)
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

HahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaaHahaahahahahaahahhahaahhaa!

2011-08-12 @ 19:42:18
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Peter: Och ditt problem är..? ;)

2011-08-12 @ 21:08:16
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad kul att se dig videoblogga! Gör gärna flera videobloggar senare <3

2011-08-12 @ 22:21:15
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Roligt att du gillade det! (:

2011-08-12 @ 22:57:53
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Svar: Det blev/blir ingen båtresa... :< Pappa är en idiot, helt enkelt.

Jag är galen, helt klart, det är så lite så fina du. :'> ♥ Grattis till de lyckliga som får så fina kläder. ;>

Haha sjukt random videoblogg, du är precis som jag trodde att du skulle vara. 8)

2011-08-13 @ 11:32:33
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Var super duper roligt att få se (eller höra rättare sagt) hur du pratar. <: GÖR FLERA VIDEOBLOGGAR SNART! (L)

2011-08-13 @ 14:16:48
URL: http://okaajh.blogg.se/
Postat av: Iza

Vad kul att höra dig prata. (: Vet inte om det står nånstans men är du från Skåne?

2011-08-13 @ 17:46:57
URL: http://izapizzan.blogg.se/
Postat av: mikael

#1 +1!

2011-08-13 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0