x Historian om påskägget Datum: 2011-04-22 Tid: 22:02:06

En mobilbild av tjugogradig luft:



Här vandrade jag i eftermiddags stigen fram iklädd T-shirt och uppkavlade mjukisbyxor med ett påskägg under armen. Folk jag mötte tittade konstigt på mig, undra varför? Hade de aldrig sett ett påskägg förut? Ogillade de mjukisbyxor? Var de avundsjuka på mitt godis? Ville de checka trycket på min T-shirt? Eller tyckte de rent av att det var konstigt att gå en runda i skogen med sitt påskägg? Det är frågan.

Här har ni i övrigt det jättefina ägget som jag knallade runt med;



Alltså, tro nu inte att jag är någon störd människa som går runt med påskägg för att flasha med att jag har varit snäll och fått godis (även om det hade varit en ganska bra anledning). Det råkar nämligen vara så att jag var på väg hem från farfar och Helene (tack för ägget!) som alltså bor på andra sidan skogen. Nu vet ni det.
.........

Kommentarer
Postat av: ajka

hahaha OMG x'd Du är underbar Elin ! (Y)

2011-04-23 @ 07:28:42
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/
Postat av: Tilde ♥

Haha, roliga roliga Elin! :'D

2011-04-24 @ 12:35:56
URL: http://grenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0