x Blötdjur Datum: 2011-04-12 Tid: 11:56:00

Ett ösregn, mycket motvind, en rinnande näsa, ett par stelfrusna ben och ett flertal genomblöta klädesplagg senare är jag äntligen hemma från skolan igen! Woho! Jag började 08:50 och slutade en timme senare, det tycker jag är en lagom lång skoldag. Att det sen skulle ösregna och jag inte hade några regnkläder med mig är en annan femma..

Man vet att man har cyklat för länge i regn när det bildas sjöar i halsduken och regnet går igenom både jacka och tjock tröja. Och skor för den delen.



Innan ni frågar, nej, jag har inte några konstiga knölar vid midjan. Det är halsduk nummer två som jag fiffigt nog tryckte ner i jackan för att den inte skulle ligga emot tröjan och blöta ner mig. Ganska smart om jag får säga det själv.

Ps. Vänsterbilden föreställer min genomblöta halsduk.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0