x Skratt och foto Datum: 2010-09-14 Tid: 15:48:16

Bloggandet har numera blivit min huvudsakliga sysselsättning på håltimmarna. Eller som idag, efter att skolan har slutat i väntan på skjuts hem. Dagens höjdpunkt var när jag fotade Frida i en fotostudio på skolan, sjukt roligt! Det var längesen jag skrattade så mycket.. fick världens kramp i magen, och blev helt slut av att springa fram och tillbaka för att fixa saker och ta bilder. Jag visar kanske lite foton sen om jag får tillåtelse av Frida! ;D Den "riktiga" fotosessionen kommer vi dock att ha på torsdag, ser fram emot att använda en analog kamera igen. I like. Det är nästan bud på att köpa en själv och fota med hemma.. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Fridapida

haha riktigt go dag idag :'D Och klart du får visa lite foton ;)

2010-09-14 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0