x Skolfotoångest Datum: 2010-09-21 Tid: 19:01:55

Nu har jag drappats av skolfotoångest. Eller okej, det har jag egentligen inte, men för att passa in måste man liksom ha det lite halvt om jag har förstått det hela rätt. Oavsett så har jag nu lyckats bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon, för jag tänker minsann inte låta slumpen avgöra och ta det som ligger överst i garderoben. Faktum är att jag köpte en tubhalsduk för ett par veckor sen som jag har börjat använda nu, och jag känner att jag missbrukar användandet av den lite halvt. Frågan är om den egentligen passar ihop med det jag hade tänkt dra på mig inför fotograferingen, det gör den typ inte nu när jag tänker efter. Men skit samma, min halsduk ska vara med på bild för att dölja mina slitna hårtoppar, så är det bara!

Min missbildade min, fotots usla kvalité och de random färgnyanserna i bilden beror på att jag egentligen bara tänkte jämföra lite kläder med den. Beslutsångest var det här ja, haha.

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag har näästan varje gång glömt att det är just den dagen det är fotografering - fråga inte hur man lyckas liksom? - så jag har för det mesta bara haft helt normala kläder. Det ska minsann inte hända igen! 8)



Sv: Log lite när jag läste din kommentar; har faktiskt gjort detsamma, "tjuvat", en av dina bilder och testat att ha i s/v. Så det gör inget för mig, kul att du tyckte detsamma! :D (Men var det okej för dig..?)

2010-09-21 @ 19:25:01
URL: http://allbyme.se
Postat av: Sanna

Jag tror ditt skolfoto blir bra! Du ser inte så lång ut. säger lilla fröken 1.74 Ta inte illa upp ;D

2010-09-22 @ 19:27:13
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Haha, tack! Det är lugnt, jag är van att bli kallad kort ;D Jag är 1,59 ^^

2010-09-22 @ 21:07:55
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: josse



Men nae! du är ju jätte söt ju :) Och klädvalet tror jag blir toppen! älskar din tröja :D

2010-09-23 @ 15:55:53
URL: http://justkeepbreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0