x Shoppaholic Datum: 2010-09-09 Tid: 09:45:22

Nu har jag gjort det igen. Kollat på kläder på internet alltså.. jag blir så sugeeen! Det är precis som att sitta och kolla på en massa recept, fast istället för att bli sugen på att stoppa i sig en massa onyttigheter vill jag istället köpa en massa onödigt att trycka in i garderoben. Eller är det så onödigt egentligen? Hade jag tillåtit mig själv att köpa ett enda klädesplagg till hade jag genast kastat mig över ett par chinos, de ser verkligen helsnygga ut! Dock hade jag nog velat ha någon annan färg än beige tror jag, de mörkgrå på bilden är ju bara mums.. Och på tal om byxor - jag hade nog behövt införskaffa ett par nya harembyxor också, jag känner att mina kommer vara uppslitna inom en snar framtid. Ååååh, vill ha.. Det är inte bra att jag slutar tidigt idag, i övermorgon och på måndag. Det här kommer bli hårt.



http://pantharei.blogsome.com/images/Vila_chinos2.jpg
.........

Kommentarer
Postat av: Ellen

Underbara byxor.. 8) Vill ha.

2010-09-09 @ 16:03:35
Postat av: Stina

Underbara rent ut sagt! Jag vill ha sånna. :D

2010-09-12 @ 09:28:21
URL: http://awesomestina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0