x Måndagar is the thing Datum: 2010-09-13 Tid: 08:46:28

På avstånd hör man det taktfasta ljudet av skosulor mot stengolv, någon skrattar åt ett dåligt skämt och en kille som sitter bredvid muttrar lite över radion som brusar mer än vad den spelar musik. Och här sitter jag, skrivandes på en ganska onödig text för at få tiden att gå. Första lektionen skulle ha varit Foto B, men eftersom att ingen av mina modeller hade tid att ställa upp på lektionen blev det håla för min del. Får boka studion vid något annat tillfälle, kul ska det bli! På tal om ingenting så är måndagarna faktiskt ganska najs trots allt, har bara tre lektioner (Foto, Filosofi och Teknikutveckling och företagande) som alla är ganska roliga. Sen slutar jag, cyklar hem, vilar mig lite, och åker till ridskolan och har lektion. Yeay!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0