x I väntan på bättre tider Datum: 2010-09-09 Tid: 15:38:37

Nu sitter jag för första gången och bloggar från skolan på min nya laptop, och det lär inte bli den sista. Riktigt skönt att kunna gömma sig i något hörn och klicka in på blogg.se, utan att halva skolan ser att man har blogg. Bara en halvtimme kvar tills pappa kommer och hämtar mig nu..
Funderar lite över vad jag ska fota för yrke till min uppgift i Foto B. Frida föreslog att jag skulle plåta en lärare, och jag tyckte faktsitk det lät ganska bra. Fast nu när jag tänker efter undrar jag om jag inte skulle ta och be bibliotikarien att ställa upp på en bild istället, någon dag när det bara är jag kvar liksom.. tål att tänkas på. Usch vad pinsamt detta kommer bli, haha.

Hoppas förresten att min säng har kommit idag! :D
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0