x Hallen it is Datum: 2010-09-08 Tid: 17:44:10

Nu tänkte jag ta tillfället i akt och visa ett par "före-/efterbilder" på hallen i vårt nya hus. Dock är det fortfarande ett par saker kvar att fixa; exmpelvis ska listerna upp i taket och lampor ska inhandlas, men nu börjar det åtminstone likna något! Jag varnar er för att titta allt för noga in i de andra rummen bara, det är aningens kaos i vårt hus för tillfället.. ;) Tyvärr hade jag inte några särskilt bra "förebilder" på hallen eftersom att den var så trång att det var svårt att fota där, riktigt skönt att de där garderoberna är utslängda nu!

Jag hoppas att min kära mamma ursäktar att jag laddar upp en ganska osmickrande bild på henne i arbetskläder och foppatofflor.. eheheee..



.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Oj vilken skillnad! Man känner sig hemma direkt :)

2010-09-09 @ 13:16:55
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0