x Filosofi A sätter sina spår Datum: 2010-09-07 Tid: 21:20:44

Idag hade jag två lugna lektioner, slutade vid middagstid och hade medvind hem. Hade jag varit på facebook hade jag helt enkelt passat på att gilla den här dagen, nu får det räcka med att jag i ord skriver att den har varit helt perfekt. Glad är jag och tänker nu hoppa ner i min säng för att ligga och kolla på mitt nya rum och filosofera lite om hur jag ska möblera det. Tänk att tisdagar kan vara så najs.

Att dagen har varit helt perfekt är å andra sidan en värdesats, om vi tänker språkfilosofi. Enligt Fridas mening har den till exempel varit ganska trist, hon slutade nämligen närmre fem trots att vi går i samma klass. Ägd.
.........

Kommentarer
Postat av: Fridapida

slutade faktiskt redan 4, så det så! ;) haaaah!

2010-09-08 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0