x Feeling Datum: 2010-09-15 Tid: 18:54:33

Syftet med att fota en massa igår var egentligen att jag skulle försöka hitta någon vettig känsla att illustrera till min läxa i Foto B. Jag och Frida kom fram till att den här versionen nog var bäst, eftersom att jag ju ska fota analogt och det då är en fördel om man kör på något "säkert kort" (där personen i fråga bara står still och ljuset inte är allt för avancerat, helt enkelt). Vad tror ni om det? Känslan skulle i så fall vara något i stil med "saknad", men jag vet inte riktigt om vi lyckades.. x)

Observera att detta bara är en testbild, imorgon gäller det! ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag tyckte det blev riktigt bra! :D

2010-09-15 @ 23:21:52
URL: http://allbyme.se
Postat av: Julia

Like bilden <3 Vore fint om Frida satt i en smutsig grå källare med armarna om benen, om så såg man inte själva ansiktet, och kameran fokuserar på en spricka i väggen tex :) Lite avancerat, men skulle bli s´jukt snyggt! Jo, en grej till: Ha inte mitt tips till denna fotningen xD

2010-09-16 @ 16:40:56
URL: http://www.lovingstreet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0