x Ch.. inos? Ch.. oklad? Ch.. ock? Datum: 2010-09-16 Tid: 21:40:13

Idag har jag köpt ett par chinos. Ett par svarta, glansiga, chinos. Glansiga. Sen när gav jag mig själv tillåtelse att köpa något glansigt i klädesväg? Inte var det igår åtminstone. Och egentligen inte idag heller. Men jag kunde inte låta bli, de liksom bara skrek "köp mig, köp mig"! Och riktigt sååå glansiga var de ju inte. Men ändå. Usch. Men mums. Det var lite som med mörkt choklad liksom. Man kan inte låta bli att ta en bit, och i början är det jättegott, sen blir det äckligt. Men efter ett par minuter eller så så får man liksom lite abstinens efter den där första goda chokladsmaken igen, och så tar man en bit till. Okej, nu förstår jag knappt själv hur jag kunde associera det där med ett klädesplagg. Men det beror nog på att jag är sjukt sugen. På mörk choklad då förståss. Mmmmh.

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Haha! :D Känns lite som min stil det där. På tal om mörkchoklad, blev av nååågon anledning sugen, vill ha!



Sv: Nja, inte min heller. Vill hellre ha sol och värme, men det går ändå. (:

2010-09-16 @ 21:52:22
URL: http://allbyme.se
Postat av: Emma H.

Haha förstår :P

Var det kanske ett impulsköp! x)

2010-09-16 @ 22:33:48
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0