x Snart är jag färdigutbildad hemmafru Datum: 2010-10-23 Tid: 18:31:31

Den här dagen har jag ägnat åt att vara lite sådär gullig och omtänksam. Erhm. Lite i alla fall..

Jag har:
1. Väckt Mikael (kanske inte så uppskattat för stunden i och för sig.. eheheee)
2. Hjälp Mikael att städa
3. Köpt tidning till mamma som ligger hemma och är sjuk
4. Ordnat stackars-mamma-fika
5. Plåstrat om pappa när han lyckades skära sig på ett lås (fråga inte..)
6. Lagat kvällsmat (eller ja, lagar*)

Nu tänker jag bara sitta här och ha det skönt. Och i samma stund som jag skriver den meningen kokar potatisen över i köket, jaaaaaa, kuuuuuul.
.........

Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

Hoppas det blidde nått av potatisen i alla fall! :3

sv; Men på startsidan kan dom väl behärska sig?..

2010-10-23 @ 19:47:29
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Sanna

(applåd till Elin) Låter jobbigt men när du skriver låtet det faktiskt lite komiskt om man får säga så :D

2010-10-24 @ 19:30:38
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Haha, det kändes nästan lite komiskt måste jag säga.. ;)

2010-10-25 @ 16:24:06
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0