x Mmm.. Datum: 2010-10-31 Tid: 12:31:29

[12:25:50] ♬ Mikael♪: jag vill skriva ett inlägg på min blogg men jag har inget att skriva :C
[12:25:56] Tutzu Mjatto: xD
[12:26:10] Tutzu Mjatto: du kan ju skriva att du åt upp mikaels godis
Jag: "Jag vill skriva ett inlägg på min blogg men jag har inget att skriva :C"
Otto: "Du kan ju skriva att du åt upp mikaels godis"
-
Sagt och gjort. Idag har jag alltså hunnit göra följande; stört Mikael, duschat, stört Mikael igen, borstat håret, stört Mikael en tredje gång, av misstag skrivit till någon random människa på Mikaels skype, ätit upp Mikaels godis och berättat för Otto att jag ätit upp Mikaels godis. Japp, jag har hunnit med mycket! Dessutom har jag ställt tillbaka klockan och berättat för Mikael att han kan sova en timme längre idag, snacka om god gärning.
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Du är verkligen bra på att skriva "komedier"! Minns du ditt inlägg om att du är en arning lättroad? Jag får nog ta och bli med i klubben! <3

2010-10-31 @ 12:55:26
Postat av: Emma H.

Haha xD Du får mig verkligen att skratta med dina meningar ;)

2010-11-01 @ 13:46:46
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Haha, skönt att jag inte är ensam om att ha dålig (?) humor då! ;D Tack så mycket! :]

2010-11-01 @ 21:34:55
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Julia - [photografi.blogg.se]

Haha! Klockren som alltid :D Håller med Emma :)



Sv; Eller hur! Jättesööööööt...

Men det låter ju bra! Ryggont är ju inget man längtar efter, fråga mamma... :/

2010-11-01 @ 21:41:48
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0