x Fotoläxa 2 Datum: 2010-10-18 Tid: 09:20:04

Började min fotolektion halv 9 och har redan slutat, det är riktigt tråkigt att sitta här och halvsova utan att ha något vettigt att göra. Uppgiften vi fått nu är att fota ett reportage, vilket jag redan gjort i foto A.. kuuuul. Jag förstår inte varför lärare envisas med att göra tråkiga uppgifter? Tänk vad kul det hade varit om vi hade kunnat få något tema istället, typ "fota glädje". Då hade man kunnat vara lite kreativ åtminstone.. Nu måste det vara med människor på bilderna och det är ren pina att hitta någon som vill ställa upp. För att inte tala om hur stela och tråkiga bilderna blir. Suuuck.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0