x Torsdagsmys Datum: 2010-11-11 Tid: 18:37:24

Superchick - Me against the world
(Råkade hitta en gammal filmsnutt du skickat Jenny, nostalgi eller vad?)

Vet ni vad? Det vet inte jag heller. Haha, nej förlåt, min humor är så dålig. Ehehee.

Jag ska:
x Ta körkort
x Få mvg i Matte D
x Jogga jogga joggaa

Sen kommer mitt liv vara fulländat. Amen.



Inlägget kryddar jag med snyggaste bilden från högstadiet någonsin, hahahahah. Ååååh, nostalgiii! Det är nog tur för mig att ingen av de här killarna följer min blogg (hoppas jag?), i så fall hade jag varit död nu. Plötsligt saknar jag mina störda gamla klasskompisar. Haha, ni skulle bara veta alltså. Sjukaste.


.........

Kommentarer
Postat av: Mickis / Kickmicki

Körkort?! Coolt, grattis i förskott :D

2010-11-12 @ 16:59:23
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0