x Skolarbete på lovet, det du! Datum: 2010-11-01 Tid: 21:46:07

Äntligen har jag fått in datorn på mitt rum, åh vad skönt det är! :D
Tänkte bara kasta in ett snabbt litet inlägg om att jag och Frida har varit duktiga och gjort skolarbete halva dagen idag. Först kilade vi in på ungdomsmottagningen och beställde tid med en kurator som vi har tänkt intervjua till vårt projektarbete. Sen sprang vi vidare till biblioteket och lånade ett par böcker om självkänsla, och pratade med ett par förvånansvärt ohjälpsamma (finns det ens något ord som heter så?) bibliotikarier. Därefter gick vi en sväng i parken och matade änder (vadå för gamla? vi?) och Frida filmade mig till ett arbete i Rörlig bild, usch och fy, jag avskyr att bli intervjuad. Haha. Men nu har vi varit duktiga och imorgon ska jag bara slappa heeeeela dagen. Eller ja, till fyra i alla fall, sen ska jag shoppa loss - stövlar nästa!


.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Skolarbete? Duktigt värre ju! Själv slappar jag mest hela tiden. Hehe. :3

Kul bild, du måste ha klickat just när han svalde. För det är väl maten som "sticker ut" på halsen..? 8D



Psst: jag vet inte om du fick den förra kommentaren, i alla fall råkade den bli helt tom. Av misstag. :]

2010-11-01 @ 22:58:01
URL: http://allbyme.se
Postat av: Anonym

Haha, även änder. :P

2010-11-09 @ 01:45:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0