x Skola, skoskav och övningskörning Datum: 2010-11-17 Tid: 21:39:07

Idag har jag roat mig med att ha mattelektion, samhällskunskapslektion och databashanteringslektion. Sen har jag blivit lite glad över att min pojkvän är ett par hårstrå mindre blond än mig och kom på att jag kunde följa med honom hem när svenskan blev inställd, istället för att sitta och vänta på skolan i tre timmar som var den enda lösningen jag själv kunde klura ut. Ehe. Det är inte lätt när man är liten.
Sen köpte jag ett par stövlar.. STÖVLAR! Jag är lite imponerad av mig själv måste jag säga. Frågan är om jag kommer få skoskav på ena foten, på andra foten eller på båda fötterna. Tål att tänkas på.

Jag har förresten beställt tid på körskola också, nu ska här köras

För att fylla ut slänger jag in min aktuella visningsbild på msn. Kan ju alltid vara bra att veta, eller vad säger ni? Såklart är den helt extremt överredigerad - allt för att man ska kunna urskilja några små konturer på den där minililla bilden bredvid konversationsfältet. Jag borde sluta prata om min visningsbild till msn nu, det här får mig att framställas som någon typ av msn-nörd. Faktum är att jag mer är skype-typen. Men okej, låt oss släppa detta nu. Härmed är jag nördförklarad i resten av mitt liv. Å andra sidan blev jag väl nördförklarad redan när jag skapade bloggen, så det kan ju gå på ett ut.


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0