x Jullovslängtan Datum: 2010-11-16 Tid: 17:58:36

Jag känner ett behov av jullov. Ett ganska stort behov faktiskt, nu när jag tänker efter. Skolan är så himla seg och tråkig just nu, vi gör allt men ingenting känns det som. Jag blir så trött på våra totalt inkompetenta lärare och på alla störda omvårdnadselever som springer runt och skriker "KOLLA PÅ MIG, JAG ÄR STÖRST, BÄST OCH VACKRAST!". Idioter. :) Inte för att jag har något emot omvårdnadsprogrammet, men jag blir bara så trött på att just de mest korkade människorna i Sverige lyckats hamna på vår annars så lugna och trevliga, om än lite nördiga, skola. Men vet ni vad? Snart drar jag därifrån! *dansa runt julgranen* ;D
.........

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Innebär det här att man kommer kunna besöka Tych och INTE bara höra massa nörd-prat? :O Jag är i chock!



För du måste erkänna att ni teknikare är riktiga nördar, elin ;)

2010-11-16 @ 22:40:05
URL: http://gharibe.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Jojjo: Tro det eller ej, men numera hör man lika mkt (om inte mer) snack om smink och kläder än om datorspel i korridorerna.. (; Tack gode gud att jag inte läser omvårdnad säger jag bara!

2010-11-17 @ 07:56:03
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Emma H.

Du är inte ensam om att vänta tills det är jul, förutom att man kanske kommer jobba under dem dagarna men iaf.



Jag har redan kommit igång med julen på mitt rum (a)

2010-11-17 @ 12:04:28
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0