x Jag lever! Datum: 2010-11-23 Tid: 19:08:53

Nu behöver ni inte sitta oroliga framför skärmarna längre, jag meddelar härmed att jag överlevde gårdagens ridlektion - även om jag nu bloggar från sjukhuset.. okej, skämt åsido, lektionen gick jättebra! Bortsett från en vägran där jag krampaktigt klamrade mig fast kring Timonas hals gick hela banan som en dans, jag är helnöjd!

På tal om helnöjd så var halva skolan och kollade på Lunds universitet idag, det var riktigt lugnt och skönt på lektionerna. Å andra sidan gick jag till 5, men tiden går ju så fort när man har roligt... ;)
.........

Kommentarer
Postat av: ajka

svar: Hehe okej :] Tack så jätte mycket, det värmer!



Bra att allt gick bra på ridlektionen ^^! Har du någon favorithäst på ridskolan? :3



2010-11-23 @ 20:10:58
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Aww Taack :') (Hihi och Amigo heter han ;)

Är allt bra med dig då? (:

2010-11-23 @ 21:07:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0