x HarryPotterTime! Datum: 2010-11-18 Tid: 22:06:53

Äntligen är det dags för den sista filmen i serien om Harry Potter - dödsrelikerna. Jag och Frida tänker hänga på dörrarna till bion imorgon kväll, ÅH vad jag ser fram emot det!
Till er som inte läst böckerna; läs dem! Mina föräldrar började läsa Harry Potter högt för mig när jag var för liten för att läsa själv, och vi följde dem slaviskt efterhand som de kom ut. De två sista böckerna läste jag dock själv eftersom att jag då hade hunnit bli tillräckligt gammal (och delvis för att mina föräldrar tröttnat på att ha högläsning i lexikontjocka böcker, haha). Snacka om att Harry Potter väcker gamla minnen till liv, nostalgi på hög nivå! Dessutom föll slutet perfekt i min smak, även om det kändes lite sådär lagom B på något vis. Ja, ni får helt enkelt ta och läsa det själv.. ;)


Bilden har jag snott härifrån.
.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Sv: Att jobba över julen och nyår ger ju rejällt med OB vet du ;)

2010-11-18 @ 22:53:46
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Amanda FOTO

Åh vad kul att se den! Ett måste =)

2010-11-18 @ 23:15:28
URL: http://www.aphoto.se
Postat av: ajka

Jag har läst alla Harry potter böcker & älskar dom! x'd hehe!



Ps: Gillar din blogg & läser varje dag ^^,

2010-11-20 @ 08:46:08
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0