x Drakar, jordnötter och dammsugare Datum: 2010-11-27 Tid: 11:50:47

Jag har drömt hela natten. Bland annat om en drake som jag skulle bekämpa med mitt magiska svärd, fråga mig inte var jag fick det ifrån, haha. Nåja, jag hoppade upp halv 10 idag och satte mig i köket och kollade lite på de tjugotalet småfåglar som satt i trädet utanför och bråkade om talgbollar och jordnötter. Söta. Sen kom det en nötskrika och visade var skåpet skulle stå. Då gick jag. Hann dammsuga hela huset innan föräldrarna kom hem från morfar. Pappa gnällde över att han skulle behöva dammsuga. Då kände jag mig nöjd.

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med den här bilden, mer än att.. nej, den bara är där helt enkelt. För utfyllnadens skull. För att få er att drömma mardrömmar. Typ.


.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wahhh, MAMMA, Elin vissade upp en jätteläskig bild på sin blogg. Nu kommer jag ha mardrömmar i en vecka ;)

2010-11-27 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0