x Se det snöar Datum: 2010-11-20 Tid: 12:22:13

Nu är det vinter. På riktigt. Igår snöade det i princip hela dagen här nere i Skåne, så nu är det julstämning, även om snön numera blivit till slask. Jag är på toppenhumör trots att vi inte har något vatten och är jättesugen på att springa ut och fota lite, får se om jag orkar palla mig ut i kylan sen!
Filmen igår var förresten jättebra och jag och Frida kunde inte riktigt hålla tårarna tillbaka på slutet. Nu är det bara en halv bok kvar som ska filmatiseras, längtar tills den blir klar!

Innan bion så passade Frida på att locka mitt hår, tur att jag inte mötte någon jag kände sen, hahaha! Såhär läskiga ser vi förrsten inte ut i vanliga fall (hoppas jag?), men mobilkamera och mörker fungerar inte riktigt ihop...


.........

Kommentarer
Postat av: ajka

svar: Åh, tack! :) Hehe, det är väldigt kul att fota frost ;)

vsg!

2010-11-20 @ 12:40:03
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/
Postat av: juliieeh

fin blogg, och cool header ;))

2010-11-20 @ 13:02:57
URL: http://juliieeh.blogspot.com
Postat av: juliieeh

Sv; hihi taack ;)) <3

2010-11-20 @ 13:17:53
URL: http://juliieeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0