x Min helg Datum: 2010-05-30 Tid: 10:49:27

Då var det söndag igen, tråkiga söndag. Men nu har jag en massa kuligt att tänka tillbaka på, för min helg har varit toppen, så jag tänker inte deppa för det! :D Fredagsmys och tjejkväll (vi var i och för sig bara två pers, men vadå liksom? det var faktiskt kväll, och vi är tjejer, så rent logiskt var det en tjejkväll), kan det bli bättre liksom? Om två veckor är det sommarlov! JAAADÅÅÅÅ, som Frida skulle ha sagt! ;D

Nej, nu måste jag hoppa upp härifrån och duscha, dags att försöka hitta lite kläder till skolavslutningen!

Bilden: Frida och Colan ;)


.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Härligt med en härlig helg! ;)

2010-05-30 @ 19:21:32
URL: http://allbyme.se
Postat av: Fridapida

JAHAA! xD läskig bild, ser ju ut som en plutt ;D tack för den din fis ;)

2010-05-31 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0