x Söndagar är alltid lika roliga Datum: 2010-03-21 Tid: 16:34:34

Idag känns det som att jag inte gjort något vettigt alls. Och nu när jag tänker efter så har jag inte gjort det heller? Haha. Blev väckt klockan 8 (woho, en halvtimme senare än igår!) av att föräldrarna stökade runt i huset - de vill komma iväg och fortsätta renoveringen så tidigt som möjligt. Trodde att det var måndag, så blev lite deprimerad, men sen kom jag på att det var söndag och blev genast lite piggare. Hoppade upp ur sängen, duschade, åt frukost, och hängde med föräldrarna till det nya huset. Väl där gjorde jag min fotoläxa (= självporträtt, usch). Sen gick jag hem, det tar väl en 10 minuter, och trixade lite med bilderna jag fotat. Resten av dagen har jag ägnat åt historialäxa, och tvättmaskin. Var tog dagen vägen?

Nu har jag så många olika saker jag vill göra att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska börja med. Fixa bloggdesignen, fotografera, redigera bilder, rita, göra grafik och djur till stallet.se... GE MIG PÅSKLOV!



Just nu lyssnar jag på: Monster - Itchy Daze.
.........

Kommentarer
Postat av: Jjasmine <3

Grattis till pokalen på S.s :))

Det är så kul när du får det, för du förtjänar dem :D



Tummen upp för bilden (y'

2010-03-21 @ 18:18:53
URL: http://jjasmiwne.blogg.se/
Postat av: Malinda

SV: Aww, tack! Tyckte själv dock att det blev rätt sådär... fast det är ju klart långt ifrån den värsta redigeringen jag gjort. ;)



Tycker du? Usch. Inte kul...



... och jag håller med dig (känns lite som om jag alltid håller med?), vissa dagar bara försvinner utan att man ens märkt att dem var där. Som söndagar. Det känns som man aldrig gör något vettigt då över huvudtaget?

Och så vill jag ha påsklov, jag med.

2010-03-21 @ 19:14:47
URL: http://allbyme.se
Postat av: Malinda [All by Me]

SV: Nej men... tack! :'D Tyckte också det, något i bilden gjorde den bara kul att titta på liksom. Ja, förutom "det där svarta" i vattnet. Ska se om jag kan fixa bort det. Hann aldrig göra det förut. xD



Ja, precis! Tacka lördagen! :) Visst är det konstigt att vissa dagar är (oftast) roligare, medans andra är (oftast) tråkigare på något knasigt sätt? Undrar just hur det är möjligt liksom? 8D

2010-03-21 @ 21:59:16
URL: http://allbyme.se
Postat av: Penny ♥

sv. Haha självklart ser man det ;) mwihii :'3 haha

Hmm .. yaya, min data har problem så XD

[och, aa .. Penny har inte orkat/ haft tid elr lust att svara på ett tag så .. haha xD Men hoppas du överlever fast än ja svarar 70.000 år "för sent <'33]

2010-03-22 @ 19:32:53
URL: http://pennyz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill också ha påsklov!

2010-03-22 @ 20:03:40
URL: http://juntuens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0