x Plugghäst (glatt ord eller vad?) Datum: 2010-03-30 Tid: 11:15:01

Tänkte bara påminna alla som är glada över att det är påsklov att göra sin läxa. Japp, jag är en sann glädjedödare! :D Ska äta frukost nu, sen tänker jag (som Frida skulle uttryckt det) plugga satan. Historia, matte, kemi, fysik... Härmed har jag konstaterat att jag inte kommer få det långtråkigt. Jag kan till och med variera läxorna, WOHO vad kul! MVG, here I come!

Som belöning för att jag har varit duktig tänker jag sticka till Familia och leta vårjacka senare, hoppas jag hittar något kul. :)

På tal om verkligen ingenting: är det bara jag som tycker att det ser fult ut med tre punkter efter varandra? Varför gör man inte bara två? Typ.. Istället för... Jag gör alltid det i vanliga fall, bara för att det är snyggare. Haha. Onödig fakta?

 


(Obs: Snodd google-bild)
.........

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Men headern är lite vårig iallafall :)

Tack, det är inte min häst, men hon är dundrans fin alltså :)<3 Nu börjar snön faktiskt försvinna här i Stockholm :):)

2010-03-30 @ 11:44:36
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Malinda

Jag håller verkligen med, två punkter ser mycket finare ut - inte för att jag vet varför? :D Men jag har sedan alltid skrivit med tre punkter eftersom det är så det ska vara (jag är, konstigt nog, ganska så petig med det, haha xD). ^^

2010-04-03 @ 20:46:42
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0