x Här var vi aktiva! Datum: 2010-03-28 Tid: 22:15:51

Oj vad jag har varit aktiv idag! Eller ja, ur bloggsynvinkel vill säga. Annars har jag väl mest varit lat och inte gjort något vettigt alls, haha.. Har nog gått igenom hela min långa lista med favoritbloggar både två och tre gånger (och den är lång), för att inte tala om hur många gånger jag kollat in på min egen blogg bara för att se om någon mer kommenterat! Ni har minsann varit flitiga idag förresten, 11 kommentarer på ett inlägg är inte fy och skam! ;D

Ni har väl inte missat Linnéas charmiga blogg förresten? Blev helt kär i det lilla lammet hon postat idag, så himla söt!

.........

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack så jätte mycke :) Jaa de är verkligen jätte kul att pyssla, så de tycker jag verkligen att du skall göra :)

2010-03-28 @ 22:20:21
URL: http://kameraknapp.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Ja, bara det att jag nästan aldrig får träffa dem :/



Det ska jag! Om jag minns det, dvs x)

2010-03-28 @ 22:28:58
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0