x SOMMARLOV!!!! Datum: 2010-06-12 Tid: 14:11:45

Vet ni vad? Sommarlovet är här, med allt vad det innebär; grå himmel, blåst, ösregn... WOHO! Nej, men skit samma, vi är ju åtminstone lediga? Det räcker för mig! 
Igår var jag och kollade när Otto tog studenten. Lyckades glömma paraplyet hemma, så jag var helt dyngsur när vi väl kom fram till platsen där de skulle springa ut. Det gjorde dock inte så mycket, jag var lika glad för det och alla studenter livade upp stämningen! :D





GRATTIS TILL STUDENTEN OTTO!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0