x Onsdag = Inspirationsdag! Datum: 2010-06-23 Tid: 11:45:16

Var inte hungrig när jag vaknade i morse, så jag la upp världens plan för när jag skulle äta idag istället som kompensation till den uteblivna frukosten. Därför tuggade jag i mig en riktigt regäl och god macka till frukost/middag, samtidigt som jag funderade över mitt projektarbete som jag ska börja med till hösten, och ser nu fram emot en stor fruktsallad till middag/fika. Så det blir ½ middag + ½ middag = 1 middag. Smart va? Sen blir det bara en halv frukost och en halv fika, men det kan jag nog leva med, haha.
Som sagt klurade jag lite på projektarbete, och kom fram till att jag egentligen vet precis vad jag vill arbeta med. Frågan är bara om jag vågar arbeta med det; nämligen självkänsla. Jag kan inte förneka att många av er som följer bloggen faktiskt kommer från stallet.se, och som många vet har jag där kommit i kontakt med massor av olika typer av människor. Där har jag också märkt att det finns ett stort behov av lite egoboost! Anledningarna till bildstölder, att man hackar på andra och att man inte kan skriva på ett trevlig vis beror faktiskt enbart på en sak; dåligt självförtroende. Jag blir alltid lika glad när någon mejlar och faktiskt berättar att jag har hjälpt dem på olika vis, inte bara på internet utan också i det verkliga livet, och det hade varit så sjukt roligt om man hade kunnat skriva ihop ett vettigt arbete om just självförtroende! Men som sagt, våga eller inte våga? Det är ju inte så att jag har världens bästa självförtroende själv eller något, men man kan alltid utgå från sig själv och sen läsa en hel hög med trevliga peppböcker. Hmmm.. hade varit kul!

WOAH vad mycket text det blev! Lite exalterad eller vad? x) Hoppas ni överlever!
 

Ruccolasallad. Avocado. Skinka. Keso. Ost. Mmmh.

.........

Kommentarer
Postat av: Adina

Det låter typ kul! :)

2010-06-23 @ 12:06:09
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag skrev om topping i ett arbete om hälsa för ett tag sedan, men det är svårt att skriva om just en känsla som man har. Kom ihåg att dela upp i en faktadel och en typ om dig. Min kompis fick underkänt då han endast skrivit om hur han känner sig.

2010-06-23 @ 12:24:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Neha

Ser gott ut=)

2010-06-23 @ 12:33:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Malinda [All by Me]

Åh, det låter ju suveränt! Jag hade nog valt att skriva om det.

Det är lite synd att folk måste, ja, på något sätt förstöra för varandra när dem själva har dåligt självförtroende - genom bildstölder, t.ex, som du sa. Hade det inte varit bättre om dem... tja, satte sig ner någonstans, tänkte igenom vad han eller hon behöver förbättra på, sina bra sidor, tog en nypa frisk luft och koncentrerade sig på det possitiva i livet? :)

2010-06-23 @ 18:43:43
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0