x Städdag Datum: 2010-07-08 Tid: 10:35:12

Jahapp, nu sitter jag här och förbereder mig mentalt inför att dammsuga hela huset. Jippi.. inte. Fast jo, lite kul är det att dammsuga ändå, när man tänker efter liksom. ;) Sen, när jag är klar, tänker jag belöna mig själv med en bakad potatis till middag. Mmmmh. Hoppas vi har några potatisar hemma bara? Finns en risk att där inte är någon. Men i så fall får det väl bli en god sallad istället. Eller lite jordgubbar och mjölk kanske? Åååh, måste det finnas så många alternativ!?

Alla ser att illustrationen föreställer en bakad potatis hoppas jag?
.........

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart man ser att det är en bakad potatis! ...med julgranar i. ;P

2010-07-08 @ 22:51:32
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Lotta: Va? Julgranar? Var ser du dem? :O Vem som helst ser ju att det är ruccolasallad!!

2010-07-08 @ 23:05:11
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Victoria

Alla måste se att det är ruccolasallad! Iallfall jag ;) Men ruccolasallad ser ut lite som julgranar ir tycker jag...

2010-07-10 @ 10:00:24
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Victoria: Haha, ja, det kan man ju tycka.. lite mindre barriga bara? ;D x)

2010-07-12 @ 14:22:31
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0