x Sommar och sol Datum: 2010-07-02 Tid: 17:56:36

Trodde verkligen att det var sådär halvkyligt och tråkigt väder idag när jag kollade ut genom fönstret i förmiddags och himlen var alldeles grå. Så kastade jag ett öga på termometern och bara "vänta nu här lite?", haha. 25 grader var det minsann! Tänka sig. Så istället för en uppfriskande springtur blev det rena plågan när luften stod stilla och solen stekte. Nåja, klaga ska man inte göra, för det var verkligen härligt när jag sprang den sista biten hem, råkade titta lite högre upp än rakt ner i marken och upptäckte att himlen hade ändrat sig från grå till blå - UNDERBART! :D Satte mig ute i gräset och ritade lite random bilder, typ den här fågeln (fotad med mobilkamera);


.........

Kommentarer
Postat av: MYLLENBERG

gud vilken söt blogg du har! :) älskar den behagliga och enkla designen!



hihi yes jag bor i jonstorp, ja vi kanske ses ;) ser att vi har mycket gemensamt: ålder, kamera, ritplatta, intressen, ALLT är typ EXAKT samma :oo haha vilken rolig tillfällighet! ;D

2010-07-02 @ 19:57:50
URL: http://myllenberg.se
Postat av: Julia

fy vad söt! :D



Sv; Haha ja du vet, jag har ett otroligt minne så ja. :D Haha nej men vissa saker lägger man liksom på minnet bara sådär, lite fakta om varje person typ xD .

2010-07-02 @ 23:04:57
URL: http://lilljulias.blogg.se/
Postat av: Malinda [All by Me]

Så sööt! Du är ju så duktig. Man inspireras starkt. (:

2010-07-03 @ 01:22:25
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0