x I joggingspåret Datum: 2010-07-06 Tid: 17:05:38

Motionssträckorna inne i stan kan slänga sig i väggen – det är först när gräset hänger över stigarna, björnbärsriset river en på armarna och man kämpar sig upp för backarna som man verkligen känner att man är ute och springer. Haha. Skämt åsido, men så ser det ut där jag joggar. Bilden är kass, men där sprang jag idag i alla fall. Även om det inte ser ut så så är det ordentligt brant (och okej, jag sprang inte uppför där.. det hade varit rena självmordet). ;)


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0