x HM.. hm.. H&M. Datum: 2010-07-30 Tid: 12:11:15

I väntan på att det ska bli dags att äta middag sitter jag och lägger lite kläder i min virituella shoppingbag på H&Ms hemsida. Blev så sjukt sugen på att beställa hem lite nytt när jag råkade bläddra igenom H&Ms höstkatalog som damp ner i vår brevlåda, snacka om att jag är lättpåverkad när det gäller klädreklam, haha! Irriterande nog hittar jag inte en av tunikorna som jag ville köpa.. får leta vidare!
Vilken storlek man ska välja på den rosa toppen längst ner är i övrigt ett mysterium.. jag börjar undra om det är barnkläder eller nått? Hade inte förvånat mig alltså. Hmpf.
.........

Kommentarer
Postat av: mickis / kickmicki

fett fina kläder :o :D

2010-07-30 @ 12:42:12
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: Malinda

Kan förstå att du blev sugen på att shoppa... vill ha! ;D



SV: Tack, jag ska försöka bli frisk, haha. Nu har jag dock smittat min moster. Rejält! Oops... (;

2010-07-30 @ 17:29:19
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0