x Fotoregn, för att kompensera allt solsken Datum: 2010-07-21 Tid: 23:44:38

Okej, alla vet vid det här laget att jag är aaaascool, ellerhur? Så ja, för att bli så cool som jag är finns bara ett recept; pastasallad. Det är vad dessa bilder försöker förmedla.
Om man har lite fantasi kan man också tolka det som några random foton från Ottos och min cykeltur igår, som vid närmare efterforskning var runt 4 mil lång. Inte undra på att man var trött när man kom hem..

Dagens citat, av Otto:
"Jag känner att min rumpa är cykelsadelsformad nu."




.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Älskar dina bilder :P

2010-07-22 @ 00:49:08
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Julia

Inte mörjligen Hovs Hallar va? <:

2010-07-23 @ 10:29:40
URL: http://juliabronx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0