x Grymma på att gymma är Frida och jag (: Datum: 2010-01-29 Tid: 19:42:56

Jag och Frida har härmed konstaterat att vi inte gillar stadsbussar. Eller snarare att de inte gillar oss.. Först missade vi bussen med en halv sekund, sen lyckades vi ta fel buss och var tvugna att byta. Självklart tog vi fel buss igen, och fick hoppa av på nästa hållplats. Efter ett bra tag kom äntligen den rätta bussen och stannade.. för att släppa av några personer och sen köra vidare. Den var fullsatt. Där någonstans fick vi lite ryck och frös ihjäl en aning. Efter att ha väntat i något som kändes som en evighet kom då äntligen vår buss, och vi kom fram till vårt mål - gymmet! Dessvärre började vi med att träna käkmusklerna eftersom att vi kände att vi behövde vars ett uppiggande litet choklad.. hrm hrm.
Nåja, det känns åtminstone bra att ha rört lite på sig, och jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon..
.........

Kommentarer
Postat av: Malinda [All by Me]

Nej, vilken otur! :O Gick det bra sen på gymmet då? (;

2010-01-30 @ 13:01:19
URL: http://allbyme.se
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jättehärlig bild på headern!

2010-01-30 @ 20:53:17
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Haha, vilket sammanträffande! ;'O Jag var också på gymmet samma dag som du, höhö.. Dvs i.. fredags? :D Haha, jag var egentligen inte på ett riktigt gym som drivs av ett företag, utan i typ "Familjebostäders" gym, som består av en liiten lokal med massa olika saker, haha! ^^



Humm.. Ja, du är ju i alla fall halvseg. Jag är helseg, både på att svara på kommentarer och att blogga... :/



Iadg har jag inte gjort så mycket. Varit hemma och städat, riktigt skittråkigt. Men, det måste desvärre göras det också. Buuu... ;D

2010-01-31 @ 18:04:44
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: Frida

skånetrafiken ftw!! not ;D haha, vi ägoor elinpelin ;D

2010-02-01 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0