x Skickligt Elin! Datum: 2010-02-04 Tid: 22:06:23

Jag känner att min otur håller i sig, ingenting verkar fungera som jag vill? Det saknas väl bara att jag snubblar på trappan imorgon och bryter benet eller något...
Gissa vem som klantade sig på idrotten igår? Nu sitter jag med ett stukat lillfinger och känner mig ungefär lika graciös som ett kassaskåp när jag skriver på tangentbordet. Tur i oturen att det är vänstra och inte högra, haha. Nåja, trots min dåliga sömn inatt studsade jag upp ur sängen, glad över att den kommande skoldagen för ovanlighetens skull slutade redan vid 13:20! Lyckligt ovetande var jag då om att vi skulle bli tvugna att gå kvar till 15:30 på grund av en förvirrad kemilärare.  

Var har min tur tagit vägen?!

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda [All by Me]

Aj aj, inte kul!

Haha, känner igen mig, ibland blir allt bara pannkaka... Jobbigt.



Hade inte heller världens bästa dag idag heller. Buu för vad days! ;D

2010-02-04 @ 22:14:19
URL: http://allbyme.se
Postat av: ~ emma

Hejsan!! Va fin blogg du har!! :D<3

Såg att du inte har några länkvänner, om du vill kan vi länka varann ? :D kram Emma

2010-02-05 @ 09:42:37
URL: http://emmasfotoo.webblogg.se/
Postat av: Linda

Naw, stackarn! Hoppas fingret blir bättre! :)

Varför fick ni gå kvar till tre ? oO

2010-02-06 @ 10:02:27
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Jodu! Avgudade ditt stall, eller avgudar... Dock är jag inte så aktiv på stallet.se längre. :/

Älskar din blogg, verkligen! Följer gärna din blogg med bloglovin', kanske vill du följa min..? :D

Kram Julia. (:

2010-02-06 @ 13:29:44
URL: http://detfinastejaghar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0