x Tomteverkstad inne på mitt rum Datum: 2010-12-20 Tid: 18:54:21

Visst är det roligt att packa in julklappar? Jag älskar att vara kreativ! Lite papper här och lite snören där och så lite klisterlappar på mitten. Fint. Dessutom är det alltid roligt när man hittat något bra att ge bort som man vet att den andra personen med största sannolikhet kommer tycka om! Till nästa år tänker jag köpa in lite roligare julklappspapper och snören. Eller kanske presentpapper förresten? Snart dags för ett nytt år av födelsedagar ju! Att jag inte tänkt på det innan.. så kul! Nu längtar jag nästan till alla födelsedagar som kommer. Haha.

Här tänkte jag ha en fin och informatiov bild. Dessvärre kan jag inte fota julklapparna som jag har tänkt ge bort, så... här har ni julklappen deluxe från förrförra året (nej, det är inte jag som har varit framme med kameran, pappa får ta åt sig äran för den här bilden);


.........

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i veckans blogg julspecial!



Ha en fortsatt härlig vinterdag!

2010-12-21 @ 09:01:37
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0