x Mysstämning Datum: 2010-12-16 Tid: 17:24:58

Jag upptäckte nyss Owl City på nytt. Ååh, så bra låtar. Det får mig att tänka på när vi åkte pulka mitt i natten förra året, det var kul. Jag och Frida ägde på snöbollskrig, bara så ni vet.

För några veckor sedan la jag märkte till den här tjejen. Men det var egentligen inte hennes blogg jag tänkte göra reklam för, utan hennes urmysiga outfit! Kan det bli enklare (och snyggare) egentligen? En sådandär tröja har jag letat efter i evigheter men gett upp hoppet om - det är tydligen meningen att vi tjejer ska ha tändsticksarmar och gärna ska tröjarmen likna mer ett linne än en T-shirt. Inte snyggt på mig vill jag lova. Om man mot förmodan hittar en tröja med normal arm så blir man ju strypt av urrigningen. Ge oss normala tröjor, någon?
I övrigt var ju byxorna hur snygga som helst, synd bara att de är köpte utomlands (japp, jag har undersökt saken). Hmpf. Fint var det i alla fall, utan tvekan!

.........

Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

snyggt

2010-12-16 @ 18:14:00
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com
Postat av: Julia | Photografi.blogg.se

Bra sagt där :)

Sv; Smultron ja! Mööööööööms.

Nej, gratis taxi... Låter helt toppen! Någon sorts ersättning kan man väl få i alla fall... ;D

2010-12-16 @ 18:54:52
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0