x Luciamys Datum: 2010-12-13 Tid: 17:11:58

Är det bara jag som tycker att lucia är en av de mysigaste dagarna på året? Nej, kunde väl tänka mig det. Liksom; sång, levande ljus och lussebullar, kan det bli mysigare?
Själv smet jag in i Nicolaiskolans aula och tjuvlyssnade på min kusin Emils trummande och Jennys sjungande. Fint! :)

Dessutom är det Emils födelsedag, GRATTIIS FAVORITKUSINISEEEN! Nej okej, det där var kryddat. Jag hoppas aldrig någonsin att han råkar se detta. Ehe. Nu blev det pinsamt.

Här har vi en remix på förra årets lucia. Ja jag har, tro det eller ej, bättre saker för mig än att rita en ny.  Hoppas ni överlever! ;D

.........

Kommentarer
Postat av: Linn fällström

Jag som tänkte göra ett gratulationsinlägg i bloggen till dig igår, så glömde jag bort det, kan man vara mer fail än mig eller? ):

Oh, du är inte ensam - Linn tycker också om Luciadagen. ;3 speciellt lussekissarna. - Btw så överlevde jag den gamla Luciabilden. ;3



Svar: Jovisst seru, hon var så söt att jag bara var tvungen att slänga in den. (;

Yeah, pantertanterna Elin och Linn ftw! ♥ Åh, det lät ju lagom smaskens hörredu! ;O

2010-12-13 @ 21:08:43
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0