x Julklappsrim och tjo och tjim Datum: 2010-12-23 Tid: 17:27:57

"Du kan vira den runt benen eller knyta den runt kroppen,
men vanligast av allt är nog att dra den över knoppen."


Lite stolt blev jag allt över rimmet på pojkvännens julklapp, särskilt med tanke på att jag är nybörjare i rimbranschen. Ännu mer nöjd blev jag när han gissade fel, mwahahaa.

Ibland gillar jag förresten Johnny, kolla in skillnaden i storlek på paket som jag och Frida fick av honom. Hahahah, jag känner mig omtyckt! >:D
Om ni undrar över clementinerna så hade vi en liten julklappslek i klassen och jag vann dessa godingar, dessvärre förlorade jag en USB-dammsugare. Frida vann ett choklad, lyckosten.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0