x Fredagsmorgon Datum: 2010-12-10 Tid: 08:06:55

Är tidigt i skolan som vanligt, tråkigt värre när Frida går och blir sjuk och inte kan underhålla mig på morgonen. Kafeterian ser ut som en svinstia mer eller mindre eftersom att man tydligen ska "markera" - folk är för lata för att gå två meter och slänga sitt skräp i papperskorgen som vanliga människor. Kul. Så här sitter jag ensam på hela skolan med min dator och diverse skräp som sällskap. Eller jo förresten, jag har fått sällskap av ett gäng invandrare som i övrigt trakaserat mig och frida med diverse komplimanger de senaste veckorna. Jippi. De är läskiga.

Snart helg! :D
.........

Kommentarer
Postat av: Frida

Yeey snart helg! Och då smäller det ;D tihi

2010-12-10 @ 13:22:23
Postat av: Emelie Källman

sv Tack själv! :)

Kram

2010-12-10 @ 18:16:18
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0