x Desperat Datum: 2010-12-31 Tid: 12:08:46

Just nu känner jag mig helt lost i min egen dator. Formaterade den och installerade Windows 7, fine, så långt är det väl okej. Men sen kommer vi till det trixiga - att få in programmen som jag vill ha. En gammal version av msn verkar stört omöjlig att få tag på så efter några timmars letande och kämpande fick jag erkänna mig besegrad och laddade hem Msn 2011. Men hallåå, VEM kom på att min favorit :]-smilie skulle bli en leende smilie med blinkande hjärtan? SAY WHAAAT.



Sen var det det här med bildredigeringsprogram, Photoshop är verkligen ett måste på min dator! Därför diggar jag att Photoshop CS som jag kan utan och innan inte fungerar ihop med Windows 7. TOPPEN! GREAT! UNDERBART!
.........

Kommentarer
Postat av: Viktorija

Sv: Tack så mycket! Detsamma :)

Kram

2010-12-31 @ 13:52:56
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, vilken rolig dator du verkar ha! Kämpa på och Gott nytt år!

2010-12-31 @ 18:18:16
Postat av: Malinda

Ahh, stackars dig! ;o .. å andra sidan har jag Windows 7, men jag kan ju det. xP

Och det där med smiliesarna - när jag fick se på de såkallade uttryckssymbolerna i Live Writer så satt jag bara och stirrade. "Översättningarna" var ju helt crazy! Vadå en alien med solglasögon? Uhh?! 8D

2010-12-31 @ 20:25:02
URL: http://allbyme.se
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: God fortsättning! :DD

2011-01-01 @ 17:46:26
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Åh gud så jobbigt! :o

Ang. smilisen så brukar jag också göra såna, och min kompis frågade hela tiden varför jag gav henne en gubbe med hjärtan liksom, haha x)

kram

2011-01-02 @ 12:43:11
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0