x INTERNET! WOHOO! Datum: 2010-08-19 Tid: 12:59:50

Kom just hem efter att ha skurat samtliga golv i vårt gamla hus, och tänkte sätta mig i soffan och halvsova till någon dötråkig film precis som jag har gjort alla andra dagar den här veckan. Som tur är satte jag igång datorn "bara för att" liksom, och PLING, internetet funkade! 8D YES! Nu slipper jag sitta och försöka bota min tristess genom att göra något ännu tråkigare än att inte göra någonting alls. Hoppas ni hängde med där, det blev en lite skum mening märkte jag. Hrm. 

Ikväll ska jag dock med Frida på bio, och imorgon ska jag hem till pojkvännen, så jag lär väl vara hyfsat inaktiv ett par dagar till trots internettillgången. Och sen börjar ju skolan på tisdag.. jippi...
.........

Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

sv; Varsågod, haha! :D

Vad ska ni se för film då, det är möjligtvis inte vampyrer suger...? xD

2010-08-19 @ 15:35:22
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Mirjam

vad bra att internet fungerar igen.. :)

2010-08-19 @ 17:32:13
URL: http://oclock.blogg.se/
Postat av: Otto

Du blir ju inte hemlös som vissa andra i alla fall ;P

2010-08-19 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0