x En äkta blondin Datum: 2010-08-20 Tid: 12:36:33

Det var någon som undrade om jag blonderat mig, med tanke på att jag har mörka ögonfransar och ögonbryn. Men nej, det har jag inte, jag har min naturliga hårfärg. Antar att gud först tänkte göra mig till brunett, men sen kom han plötsligt på att han borde ge mig en hårfärg som återspeglade mitt inre. Eller något i den stilen?

Här har ni då en vackert illustrerande bild. Hrm. Jag har (tro det eller ej) inte för vana att stå inne på toan och fota mig själv, men jag hade ju lovat fler bilder så.. vad gör man inte för bloggen? Bilden är alltså fotad för ett par minuter sen, när jag i desperat behov av bilder drog upp mobilen och tog ett par übersnygga egopics på vår nyrenoverade toalett. Det kändes inte alls udda eller så.

Citerar Otto: "Om du hade färgat ditt hår brunt hade du ju sett normal ut :O"

.........

Kommentarer
Postat av: Katsu

Otto är så elak :O

2010-08-20 @ 14:11:17
URL: http://katsus.blogg.se/
Postat av: Micks / Kickmicki

Fin bild :)

2010-08-21 @ 08:50:32
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: Mirjam

nejdå, du är fin som du är! :)

2010-08-21 @ 13:30:39
URL: http://oclock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0