x Drömmar Datum: 2010-08-23 Tid: 12:54:18

Vaknade runt klockan 3 inatt, klarvaken. Ganska udda faktiskt. Som tur är, för min del, vaknade en viss Mikael också, så vi roade oss med att ligga och göra skuggfigurer på hans vägg i ett par minuter. Sen försökte jag somna igen, fast det är inte det lättaste när man känner sig hur pigg som helst, och inte heller när ens pojkvän kollar på TV och vägrar ligga still. Runt klockan 4 somnade jag igen trots allt. Sen drömde jag en helt underbar dröm om att jag blev ägare till Chic, en tidigare favorithäst på ridskolan. Snacka om att jag blev deprimerad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Fast å andra sidan ska jag till ridskolan och rida ikväll, så jag är ganska glad ändå! ;D

Dessvärre händer det inte lika roliga saker imorgon - skolan börjar igen. Suuuuck. Var tog sommarlovet vägen?

Bilden på Chic har jag snott från www.ausasrk.se.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0