x Neonlaxrosa hustankar Datum: 2010-08-21 Tid: 11:41:54

Här sitter jag med mina lysande neonlaxrosa strumpor och filosoferar. Neonlaxrosa? Coolt ord. Coola strumpor. Yeah. Ehm ja, tillbaka till saken. På måndag lämnar vi vårt gamla hus, och jag bor här på riktigt. Just nu lever jag i världens flyttröra, hoppas att det ska bli lite bättring nu när vi inte har två hus att ta hand om längre. Mina garderobsdörrar ska åtminstone upp, och sen tänker jag visa er lite före-/efter bilder på mitt rum. Och på alla andra rum i huset för den delen, det har skett förändring kan man lugnt säga!
Annars har den här internetlösa veckan mest gått ut på att städa i det gamla huset. Jag har minsann torkat alla lister, städat bakom spisen, torkat alla köksskåp, torkat spegel och skåp på toaletten, skurat samtliga golv och rensat de flesta rabatterna i trädgården. Bara så att ni inte tror att jag har legat på latsidan eller något.

Men nu, nu ska vi snart fixa mitt rum så att det blir klart. Jag längtar! :D

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Neonlaxrosa? Haha, coolt jue! ;D



Sv: Läskigt med sista året på gymnasiet. :O

2010-08-21 @ 12:13:43
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0